APT CONSULTING GROUP oferă servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice.
Am apărut pe piață recent, cu scopul de a oferi suport întreprinderilor publice și private, antreprenorilor și persoanelor care nu dețin resursele necesare, însă intenționează să efectueze procedurile de achiziție în conformitate cu legea și cu cele mai înalte rigori.
Specialiștii noștri dețin o experiență uriașă în domeniu și vă pot susține atât în efectuarea tuturor documentelor necesare, cât și ghida pe parcursul derulării procedurii de aplicare.
Ne-am căpătat expertiza de-a lungul anilor de experiență acumulați, în cadrul a diverse instituții și întreprinderi publice și private. Cunoaștem toate subtilitățile proceselor și procedurilor din domeniul achizițiilor si suntem gata să vă oferim tot sprijinul necesar, pentru a economisi timp și resurse, ce ține de următoarele etape:
Garantăm suport de consultanță până în momentul încheierii contractului, iar în funcție de necesitate:
Scopul nostru este să asigurăm suport profesionist pentru clienții noștri și a face tot posibilul ca aceștia să-și atingă obiectivele. Prin urmare, nu ne invităm clienții să participe la un număr maxim de licitații. Din contra, le sugerăm să-și utilizeze resursele eficient, prin a se concentra pe oportunitățile cu adevărat relevante, importante și necesare pentru ei.
Ca să economisim din timpul dumneavoastră, întocmim o listă de oferte existente, ajustate la necesitățile dumneavoastră și vă informăm, imediat ce apart oportunități la care se merită să atrageți atenția. Astfel, nu doar preluăm rutina monitorizării în funcție de parametrii specificați, dar ne și asigurăm că organizația sau compania dumneavoastră deține tot necesarul de informație pentru a profita de cele mai bune oportunități a pieței din domeniul achizițiilor.
După necesitate, vă consiliem căror oferte să le acordați atenție în baza unei selecții și analize aprofundate a ofertelor, reieșind din termenii de referință, pe care ni-i comunicați.
Decizia de a participa sau nu la licitație îi aparține clientului. Dacă oferta selectată este complexă, avertizăm clientul oferindu-i o apreciere sobră a șanselor de victorie. Ce are loc în continuare rămâne la discreția clientului.
Când primim o comandă, acesteia imediat i se atribuie un manager care însoțește clientul pe tot parcursul însărcinării. Managerul va avea grijă ca toate actele să fie executate în timp, să corespundă celor mai înalte standarde și vă asista în clarificarea oricăror neclarități.
Uneori le sugerăm clienților un pachet de instruire astfel încât aceștia să navigheze cu ușurință procedurile privitoare la achiziții, pe cont propriu. APT Consulting oferă traininguri flexibile si ajustate la necesitățile clientului. Alteori, le sugerăm clienților un serviciu de durată prin care acestia pot beneficia de suportul APT Consulting pe parcursul undei durate mai lungi, astfel incât APT Consulting preia responsabilitățile clientului legate de domeniul achizițiilor.
Odată ce întocmim necesitățile dumneavoastră, vă trimitem o propunere formală, care explică în detaliu cerințele și costul proiectului dumneavoastră de achiziții. Odată ce înțelegerea este întocmită specialiștii noștri vor iniția procesul de efectuare a proiectului. APT Consulting asigură transparență maximă clienților săi, pe parcursul efectuării proiectului.
MD-2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, bir. 204
Tel: + 373 60005527
Tel: + 373 60005536
E-mail: aptconsgroup@gmail.com
© APT consulting. All rights reserved.